''Please! Help Burma''

''To build Federal Democratic Country is our Aim and Our Wishes''

ေပါက္တက္ကရေလးေတြပါ

Saturday, October 18, 2008

အခ်ိန္တန္ၿပီ

ဒီမွာ စိုးရိမ္ထိတ္လန္႔ ေနရတဲ့ အက်ယ္ခ်ဳပ္ပံုစံနဲ႔ ဘဲ ႏိုင္ငံေရးဆက္လုပ္ေနမွာလား
ေတာခိုၿပီး လက္နက္ကိုင္ပံုစံနဲ႔ဘဲ ေတာ္လွန္ေရးကိုဆက္ဆင္ႏြဲမွာလား
ကိုယ္က်ဳိးၾကည့္ၿပီး တတိယႏိုင္ငံကိုဘဲ ေျပမလား
ကိုယ္ရဲ႔ မိဘျပည္သူေတြနဲ႔ဘဲ တသားတည္းျပန္ေနၿပီး နည္းေပါင္းစံုနဲ႔ ေတာ္လွန္ေရးကိုဆက္လုပ္မွာလား
ဒါမွ မဟုတ္ မိဘျပည္သူေတြနဲ႔ေပါင္းၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့ နည္းနဲ႔ ဘဲ ေတာ္လွန္ေရးကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္ၾကမလား
ဒါမွ မဟုတ္စစ္အာဏာရူးေတြရဲ့ ျပဳသမွ်ခံမဲ့ နလဘိန္းတုန္းေတြအျဖစ္နဲ႔ ဘဲေနၾကမလား ဆိုတာေတြကို

အတြင္းကလူေတြေရာ အျပင္ကလူေတြေရာ၊ အထူးသျဖင့္ အျပင္ကလူေတြကို ေျပာခ်င္တယ္ ခင္ဗ်ာတို႔ က်ေနာ္တို႔ တခုတခု ဆံုးျဖတ္ဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္ၿပီ
၂၀၁၀ ေနာက္ပိုင္းဆိုတာမ်ဳိးက ႏိုင္ငံကို ဘယ္သူႏုိင္ႏိုင္ ၀ိုင္း၀န္းတည္ေဆာက္ၾကတာဘဲ ေကာင္းတယ္
က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္နာေနတာ ေအာက္က်ေနာက္က်ျဖစ္ေနတာ ႏွစ္ေပါင္းမနည္းေတာ့ဘူး
ခ်မယ္ဆိုရင္လည္း ရဲရဲ၀့ံ၀ံ့ ဆံုးျဖတ္ၿပီး အျပတ္ခ် ဒါမွမဟုတ္ရင္လည္းေျပး ဒါမွမဟုတ္ရင္လည္းသူတို႔နဲ႔ေပါင္းၿပီးလုပ္
က်ေနာ္တို႔ တခုတခုဆံုးျဖတ္ဖို႔ အခ်ိန္တန္ၿပီ
ေတာင္မတင္ ေရမက်ဆံုးျဖတ္လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ ကိုယ္က်ဳိး သမားေတြနဲ႔ အာဏာရွင္ေတြရဲ့ အက်ဳိက္ေတြ႔ေနတာၾကာၿပီ
က်ေနာ္တို႔ မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြႏွစ္နာေနတာၾကာၿပီ
က်ေနာ္တို႔ လူငယ္ေတြ အၫြန္႔ခ်ဳိးႏွိမ္ခံေနရတာၾကာၿပီ
စိုရိမ္ထိတ္လန္႔ တႀကီးနဲ႔ေနေနရတာၾကာၿပီ

က်ေနာ္တို႔ အားလံုးလြတ္လပ္ဖို႔
က်ေနာ္တို႔ အားလံုးဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔
က်ေနာ္တို႔ အားလံုးယံုၾကည္မႈရွိရွိနဲ႔ ဘ၀ေတြတည္ေဆာက္ႏုိင္ဖို႔

ေသခ်ာတယ္ တခုတခုကို က်ေနာ္တို႔ တိတိက်က် ဆံုးျဖတ္ဖို႔အခ်ိန္ေရာက္ၿပီ
လုပ္ေဆာင္ဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္ၿပီ

ရဲႏုိင္
၁၉-၁၀-၂၀၀၈ (နံနက္ ၀၈း၁၅)

No comments:

''Against the cruel and stupid Regime with 'IT' ''