''Please! Help Burma''

''To build Federal Democratic Country is our Aim and Our Wishes''

ေပါက္တက္ကရေလးေတြပါ

Monday, December 08, 2008

အေမ

- အေမ
စိမ္းျပာေရာင္ေတာင္တန္း
နဲ႔ အေမ့ ပါးတြန္႔တြန္႔ေလးကို နမ္းဖို႔က်ေနာ္ျပန္လာမယ္
- အေမ
ေကာက္ပင္ၾကား ျမက္ယားေတြကို ရွင္းဖို႔
က်ေနာ္ျပန္လာမယ္
- အေမ
ေန႔တိုင္းေၾကြးေမြးေနတာေတာင္ မွ ပိုင္ရွင္ကို ျပန္ကိုက္တဲ့ ေခြးေတြကို
သုတ္သင္ဖို႔ က်ေနာ္ျပန္လာမယ္
- အေမ
အေမ့ မ်က္ရည္ေတြ ေနာက္မထြက္ ရေအာင္လို႔
က်ေနာ္ျပန္လာမယ္
- အေမ
အေမ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ သားကိုယ္တိုင္မရခဲ့ ရင္ေတာင္မွ
တျခားသူေတြ ရေအာင္လုိ႔ က်ေနာ္ျပန္လာမယ္

က်ေနာ္ျပန္လာခဲ့ မယ္ ေမေမ...

ရဲႏိုင္

No comments:

''Against the cruel and stupid Regime with 'IT' ''