''Please! Help Burma''

''To build Federal Democratic Country is our Aim and Our Wishes''

ေပါက္တက္ကရေလးေတြပါ

Friday, January 02, 2009

မဂၤလာရွိေသာ အသံမ်ား

က်ေနာ္တို႔ အတြက္ ညီညြတ္ေရး လမ္းစလိုျမင္သလို ေအာင္ျမင္ျခင္းလမ္းစလိုျမင္တယ္ေလ...

ဆက္စပ္မႈမရွိဘဲနဲ႔ေျပာလိုက္လို ရႈပ္သြားမလားဗ်ာ...

ဒီလိုပါ...
အခုႏွစ္သစ္ျဖစ္တဲ့ ၂၀၀၉ ကို၀င္လာတာနဲ႔ အမွ် နအဖ ရဲ့ ၂၀၁၀ ကိုဆန္႔က်င္တဲ့အသံက ပိုပီျပင္လာတယ္...

မႀကိဳက္ဘူးေဟ့ ... ဆန္႔က်င္တယ္...

ဘယ္ေလာက္ဖမ္းဖမ္းမေၾကာက္ဘူးကြ ဆိုတဲ့ ရဲ့ရင့္တဲ့ က်ေနာ္တို႔ တေျမတည္းဖြားေနာင္ဖြားေတြရဲ့ အသံေတြ...

ဆင္းရဲ ၾကပ္တည္းလို႔ ဖိႏွိပ္ခံရလို႔ ရုန္းၾကြလာတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ျပည္သူေတြ...

ညီညြတ္ေရး အတြက္ လမ္းစေဖာ္ စကားေျပာလာ တဲ့ NCUB ရဲ့ စကားသံ လိုဟာမ်ဳိးေတြ...

က်ေနာ္တို႔မွာ အားရွိလာၿပီ...

က်ေနာ္တို႔ စည္းလံုးဖို႔လိုၿပီး...

ႀကီး၊ ငယ္၊ ရြယ္လတ္ မေရြး က်ေနာ္တို႔ ဟန္ေရးေတြ...

က်ေနာ္တို႔အင္အားေတြ စုစည္းဖိ္ု႔လိုၿပီ...

က်ေနာ္တို႔ က်စ္လစ္တဲ့ လက္သီးခ်က္ေတြနဲ႔ ရန္သူကို အလဲထိုးဖိုလိုၿပီ ( ကိုဇြန္မိႈင္း ရဲ့စကားအတိုင္းေပါ့)...

က်ေနာ္တို႔ စစ္မွန္တဲ့ ဖက္ဒရယ္ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံကို တည္ေထာင္ႏိုင္ရမယ္...

ညီညြတ္ေရးလုပ္ေဆာင္တဲ့သူေတြကို အစုဖြဲ႔ကို ၀ိုင္းရံ လုပ္ေဆာင္ၾကမယ္...

ႏွစ္သစ္အတြက္ တကယ့္ မဂၤလာပါဘဲဗ်ာ...

ဒုတိယလြတ္လပ္ေရးတိုက္ပြဲ ေအာင္ရမည္

http://www.youtube.com/watch?v=-jYGTx11X-E

ရဲႏိုင္

No comments:

''Against the cruel and stupid Regime with 'IT' ''